مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 13 شهریور 1399 ساعت 11:252020-09-03سياسي

ضرورت تکمیل سه سد آذربایجان شرقی تا پایان دولت


استاندار آذربایجان شرقی، تکمیل سدهای مهم استان را از مهم ترین مطالبات عمومی مردم دانست و از رییس جمهور درخواست کرد که دستورات لازم برای تخصیص اعتبار و تکمیل سه سد مهم شهریار، - شهید مدنی و قردیان را صادر کند.

محمدرضا پورمحمدی در آیین افتتاح سد کلقان چای که در ارتباط تصویری با رییس جمهور برگزار شد، با اشاره به این که سال گذشته در همین ایام سد حاجیلار چای به دست ریاست جمهوری به بهره برداری رسید، اظهار کرد: امروز هم با دستور رییس جمهور محترم، سد جدیدی در بستان آباد افتتاح شد.

وی با تقدیر از خدمات دولت در استان آذربایجان شرقی گفت: دولت تدبیر و امید در هفت سال گذشته هر سال 11 هزار میلیارد تومان طرح در آذربایجان شرقی افتتاح کرده که عدد بسیار بزرگی است.

وی با بیان این که 5600 طرح و پروژه مهم استان در سال گذشته تمام و افتتاح شده است، خاطر نشان کرد: 2400 طرح فقط در دهه فجر امسال به بهره برداری خواهد رسید.

وی، سدهای شهریار، مدنی و گردیان در آذربایجان شرقی را دارای 95 تا 97 درصد پیشرفت فیزیکی عنوان کرد و افزود: این سه سد موانع و کمبود اعتباراتی دارد که امیدوارم ریاست محترم جمهور این طرح ها را برای آذربایجان شرقی مورد توجه قرار دهند.

پورمحمدی ابراز امیدواری کرد: امیدوارم با دستور رییس جمهور و همراهی رییس سازمان مدیریت و برنامه ریزی و وزیر نی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ضرورت تکمیل سه سد آذربایجان شرقی تا پایان دولت

ضرورت تکمیل سه سد آذربایجان شرقی تا پایان دولت