مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 13 شهریور 1399 ساعت 05:352020-09-03سياسي

توسعه کردستان از مطالبات اصلی رهبر معظم انقلاب اسلامی است


رهبر معظم انقلاب اسلامی همواره بر توسعه همه جانبه کردستان تاکید داشته اند و از این رو همه باید همدل و همراه در راستای تحقق خواست و فرمایش رهبری تلاش کنیم.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، بهمن مرادنیا صبح امروز پنجشنبه در مراسم تکریم و معارفه نماینده ولی فقیه در کردستان که با حضور حجت الاسلام محمد جواد حاج علی اکبری رییس شورای سیاست گذاری ائمه جمعه کشور برگزار شد، اظهار کرد: آیت الله سیدمحمد حسینی شاهرودی یک دهه در استان کردستان خدمت کردند که از ویژگی های بارز ایشان می توان مردم داری، حسن خلق، رفتار بسیار محترمانه با آحاد مختلف مردم و تواضع زبانزد که بسیار ارزشمند بود، اشاره کرد.

وی افزود: ایشان همیشه ارتباط نزدیکی با مردم و مجموعه مدیران داشتند و پیگیر تمام مشکلات استان بودند و در تمامی مسائل استان با همدلی که بین مجموعه مدیران ایجاد کرده بودند، پای کار بودند.

استاندار کردستان ادامه داد: دولت و نمایندگان دولت ارتباط تنگاتنگی با ایشان داشتند و همیشه حضور ایشان در صحنه های مختلف مشهود بود.

مرادنیا یادآور شد: امیدواریم نماینده جدید ولی فقیه در کردستان نیز ادامه دهنده راه ایشان باشند و در راه توسعه استان در کنار دولت مردان باشند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

توسعه کردستان از مطالبات اصلی رهبر معظم انقلاب اسلامی است

توسعه کردستان از مطالبات اصلی رهبر معظم انقلاب اسلامی است