مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 13 شهریور 1399 ساعت 04:552020-09-03ورزشي

هیچ غیر ممکنی وجود ندارد؛ پینگ پنگ باز بدون دست


زندگی ورزشی پینگ پنگ باز مصری به یک داستان الهام بخش در سراسر جهان تبدیل شده است و نشان می دهد هیچ غیر ممکنی در این جهان وجود ندارد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، ابراهیم حمدتو پینگ پنگ باز 47 ساله اهل مصر به دلیل معلولیت از ناحیه دو دست با دهان پینگ پنگ بازی می کند.

حضور او در پار المپیک ریو باعث مشهور شدنش شد و از این بابت که در اینترنت مشهور شده اصلا ناراحت نیست و بر عکس باعث خوشحالی او شده است.

حمد تو در مورد دلیل خوشحالی بابت شهرتی که به دست آورده است، گفت: این مسئله باعث می شود افرادی که در انزوا هستند و از معلولیت رنج می برند از این انزوا خارج شوند .

معلولانی که ناامید هستند باید بدانند هیچ چیزی غیر ممکن نیست.

ابراهیم حمدتو وقتی 10 ساله بوده هر دو دست خود را در تصادف قطار از دست می دهد و از همان زمان هم تصمیم گرفته تنیس روی میز بازی کند.

او در مورد ورودش به تنیس روی میز گفت: من در سال 1983 وقتی هر دو دست خود را از دست دادم، عاشق تنیس روی میز شدم و این رشته ورزشی را بعد از حادثه ای که برایم پیش آمد شروع کردم.

من در باشگاهی، مسابقه بین دو تا از دوستانم را داوری می کردم ، وقتی من به نفع یکی از آنها امتیاز دادم نفر دیگر به من گفت: دخالت نکن چون تو هیچ وقت قادر به بازی کردن نیستی.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

هیچ غیر ممکنی وجود ندارد؛ پینگ پنگ باز بدون دست

هیچ غیر ممکنی وجود ندارد؛ پینگ پنگ باز بدون دست