مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 13 شهریور 1399 ساعت 03:452020-09-03پزشكي

فعالیت 1062 هسته همیار سلامت در زنجان


1062 هسته همیار سلامت در زنجان تشکیل شده و تاکنون فعالیت های خوبی در خصوص پیشگیری از بیماری کرونا را در سطح مناطق شهری و روستایی انجام داده اند.

- ایسنا/زنجان فرماندار زنجان گفت: 1062 هسته همیار سلامت در زنجان تشکیل شده و تاکنون فعالیت های خوبی در خصوص پیشگیری از بیماری کرونا را در سطح مناطق شهری و روستایی انجام داده اند.

رضا عسگری در گفت وگو با ایسنا، با بیان اینکه 1062 هسته همیار سلامت در زنجان تشکیل شده و تاکنون فعالیت های خوبی در خصوص پیشگیری از بیماری کرونا انجام داده اند، اظهار کرد: 3251 اماکن عمومی در شهرستان زنجان وجود دارد که در 10 روز انتهایی مردادماه 495 بازید انجام شده و در 10 روز اخیر 685 بازدید صورت گرفته است.

وی با بیان اینکه کاهش و ریشه کنی بیماری کووید - 19 مستلزم رعایت پروتکل های بهداشتی بوده و رفتار مردم سرنوشت کرونا را مشخص می کند، افزود: رفتار زنجانی ها در مقابله با بیماری کرونا بسیار حائز اهمیت بوده و باید اقبال زنجانی ها نسبت به زدن ماسک بیشتر تقویت شود.

این مسئول با بیان اینکه نظارت و بازرسی از اماکن عمومی و دستگاه های خدمات رسانی در دستور کار جدی فرمانداری است، تصریح کرد: رعایت پروتکل های بهداشتی از طرف نانوایی های زنجان بهتر شده است ولی دفاتر مربوط به پلیس در رعایت پروتکل های بهداشتی بسیار ضعیف عمل می کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فعالیت 1062 هسته همیار سلامت در زنجان

فعالیت 1062 هسته همیار سلامت در زنجان