مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 12 شهریور 1399 ساعت 15:252020-09-02اقتصادي

درآمد عشایر چقدر است؟


قائم مقام سازمان امور عشایر میانگین در آمد خالص ماهانه هر خانوار عشایری را یک میلیون و 600 هزار تومان اعلام و ابراز امیدواری کرد که این رقم تا پایان برنامه ششم دو برابر شود.

- قائم مقام سازمان امور عشایر میانگین در آمد خالص ماهانه هر خانوار عشایری را یک میلیون و 600 هزار تومان اعلام و ابراز امیدواری کرد که این رقم تا پایان برنامه ششم دو برابر شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، شاپور علایی مقدم در حاشیه بازدید خبرنگاران از منطقه عشایری دشت لار استان تهران با بیان اینکه عشایر به دنبال آب مجازی هستند و در مسیر تغییر اقلیم حرکت می کنند، گفت: این افراد در اشتغالزایی و تولیدات کشور موثرند و کمترین میزان خسارت را به منابع طبیعی وارد می کنند.

شاخص برخورداری از آب شرب سالم جامعه عشایری به 54 درصد رسیده است وی ادامه داد: شاخص برخورداری از آب شرب سالم و بهداشتی برای جامعه عشایر از 43 درصد در بازه دو ساله به حدود 54 درصد رسیده و بنا است که این رقم تا پایان برنامه ششم توسعه به 63 درصد برسد.

قائم مقام سازمان امور عشایر تصریح کرد: روزانه 7 میلیون لیتر آبرسانی سیار به عشایر انجام می شود و تلاش داریم که از آب رسانی سیار کم کرده و دسترسی آنها را به آب دائم افزایش دهیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

درآمد عشایر چقدر است؟

درآمد عشایر چقدر است؟