مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 12 شهریور 1399 ساعت 13:552020-09-02اقتصادي

فضای سبز تهران تا سال 1410 با پساب تصفیه خانه ها آبیاری می شود


تفاهمنامه میان شهرداری تهران و وزارت نیرو میزان استفاده از منابع آبهای زیرزمینی برای آبیاری فضای سبز در تهران تا سال 1410 به میزان قابل توجهی کاهش پیدا کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، امروز برای نخستین بار تفاهمنامه ای در راستای حفظ آب میان شهردار تهران و وزیر نیرو امضا می شود.

بر اساس تفاهمنامه همکاری که امروز (چهارشنبه 12 شهریور) میان شهرداری تهران و وزارت نیرو به امضا می رسد میزان استفاده از منابع آب های زیرزمینی برای آبیاری فضای سبز در تهران تا سال 1410 به میزان قابل توجهی کاهش پیدا کرده و منبع اصلی تأمین آبیاری تهران پساب تصفیه خانه ها خواهد بود.

تفاهمنامه جامع مدیریت نیاز آب فضای سبز شهر تهران از پساب و منافع آبی روز چهارشنبه (12 شهریور) با حضور پیروز حناچی، شهردار تهران و رضا اردکانیان، وزیر نیرو امضا و مبادله خواهد شد.

مجتبی یزدانی، معاون خدمات شهری و محیط زیست شهرداری تهران با بیان این مطلب گفت: این تفاهمنامه در راستای اجرای مفاد ماده 22 قانون هوای پاک و تقویت همکاری و تعاملات بین بخشی و به منظور تأمین آب خام مورد نیاز آبیاری فضاهای سبز و بوستان های شهر تهران که در ارتقای کیفیت محیط زیست شهری است، به امضا خواهد رسید.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فضای سبز تهران تا سال 1410 با پساب تصفیه خانه ها آبیاری می شود

فضای سبز تهران تا سال 1410 با پساب تصفیه خانه ها آبیاری می شود