مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 12 شهریور 1399 ساعت 11:452020-09-02سياسي

کلنگ زنی تقاطع غیر همسطح مهریان بعد از 20 سال انتظار


نماینده مردم شهرستان های بویراحمد، دنا و مارگون در مجلس شورای اسلامی از کلنگ زنی پروژه تقاطع غیر همسطح مهریان بعد از 20 سال انتظار خبر داد.

- مهدی روشنفکر افزود: فردا پنجشنبه 13 شهریورماه با حضور اسلامی وزیر راه و شهرسازی پروژه بزرگ تقاطع غیر همسطح مهریان کلنگ زنی می شود.

وی یکی از اهداف اجرای این پروژه را رفع تداخل ترافیکی عنوان و تصریح کرد: قرارداد اولیه این پروژه بیش از 720 میلیارد ریال بوده و در صورت تامین اعتبار در مدت زمان 24 تا 30 ماهه باید به بهره برداری برسد.

نماینده مردم شهرستان های بویراحمد، دنا و مارگون در مجلس شورای اسلامی محل تامین اعتبار این پروژه را از اعتبارات ملی جاده یاسوج-اقلید عنوان و اظهار کرد: همچنین افتتاح رسمی پروژه افزایش طول باند فرودگاه یاسوج، بازدید از جاده پاتاوه-دهدشت، بررسی مشکلات جاده در دست ساخت چرام-گچساران و بافت فرسوده گچساران از دیگر برنامه های سفر یک روزه وزیر راه و شهرسازی است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، روشنفکر با بیان اینکه پروژه باند فرودگاه یاسوج از 2 هزار و 600 متر به 3 هزار و 200 متر افزایش یافته است، بیان کرد: امکان نشست و برخاست هواپیماهای متوسط پیکر فوکر100 و ایرباس 320 در این فرودگاه فراهم شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کلنگ زنی تقاطع غیر همسطح مهریان بعد از 20 سال انتظار

کلنگ زنی تقاطع غیر همسطح مهریان بعد از 20 سال انتظار