مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 12 شهریور 1399 ساعت 07:402020-09-02اقتصادي

ایلام دارای ظرفیت های زیادی از جهت گردشگری و جذب توریست است


معاون اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری ایلام، گفت: استان ایلام دارای جاذبه های متنوع و منحصر به فرد است که می تواند برای خارجیان دیدنی باشد و برای توسعه گردشگری مورد توجه قرار گیرند.

- عبدالوهاب بخشنده معاون اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری ایلام ظهر امروز در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در ایلام، گفت: صنعت گردشگری، صنعتی است که در دهه های اخیر به عنوان یک منبع برای توسعه پایدار مورد توجه قرار گرفته است؛ از اثرات اقتصادی گردشگری می توان به کسب درآمد ارزی، افزایش سرمایه گذاری و توسعه صنایع دستی نام برد.

وی افزود: استان ایلام دارای جاذبه های متنوع و منحصر به فرد تاریخی، مذهبی، فرهنگی، طبیعی و.

است که می تواند برای خارجیان دیدنی باشد و عده زیادی را برای بازدید از این آثار روانه استان کند که باید برای توسعه گردشگری مورد توجه قرار گیرند.

معاون اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری استان، ادامه داد: از طرفی موانعی نیز در راه توسعه گردشگری وجود دارد که ضعف تبلیغات، تعدد مراکز تصمیم گیری، کمبود امکانات اقامتی و حمل و نقل را می توان ذکر کرد که باید در رفع آن ها کوشش شود.

وی اضافه کرد: در رابطه با جرایم امنیتی، انتظامی در حوزه گردشگری با مواردی چون، جرایم علیه توریسم( سرقت، تجاوز، کلاهبرداری) و جرایم له توریسم(


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ایلام دارای ظرفیت های زیادی از جهت گردشگری و جذب توریست است

ایلام دارای ظرفیت های زیادی از جهت گردشگری و جذب توریست است