مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 12 شهریور 1399 ساعت 06:402020-09-02سياسي

کار بیمارستان ولیعصر اراک به اتمام حجت دادستانی کشید


دادستان عمومی وانقلاب اراک در راستای وظایف مدعی العموم، طی نامه ای به پیمانکار پروژه در حال ساخت بیمارستان ولی عصر(عج) اراک تذکرات لازم جهت تسریع در تکمیل این پروژه را صادر کرد.

- ایسنا/مرکزی دادستان عمومی وانقلاب اراک در راستای وظایف مدعی العموم، طی نامه ای به پیمانکار پروژه در حال ساخت بیمارستان ولی عصر(عج) اراک تذکرات لازم جهت تسریع در تکمیل این پروژه را صادر کرد.

پروژه بزرگ بیمارستان ولیعصر اراک به عنوان یک مرکز درمانی بسیار مهم برای اراک، استان مرکزی و حتی استان های همسایه، مدتهاست که در حال اجراست.

این پروژه فراز و نشیب بسیار دیده و مسئولان بسیاری را به خود دیده است که برای بازدید از او آمده اند، با وعده های فراوان برای به ثمر نشستنش، اما هیچگاه روند پیشرفتش متناسب با اهمیتش نبوده است.

در چند ماهه اخیر که کرونا در دنیا و ایران شایع شده، جای خالی این بیمارستان در میان زیرساخت های درمانی استان مرکزی بیش از پیش به چشم می خورد، این پروژه از ابتدا با مشکلات مالی بسیار روبرو بود، البته در طول این سال ها تزریق های متعددی به آن صورت گرفت و قرار شد پس از ساخت توسط وزارت بهداشت تجهیز شود، اما همچنان مشکل مالی بزرگترین مشکل این پروژه بود، تا اینکه 20 خردادماه امسال رییس سازمان مدیریت استان مرکزی اعلام کرد که در جلسه ای که هف


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کار بیمارستان ولیعصر اراک به اتمام حجت دادستانی کشید

کار بیمارستان ولیعصر اراک به اتمام حجت دادستانی کشید