مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 12 شهریور 1399 ساعت 05:252020-09-02ورزشي

بازگشت یک بازنشسته به ریاست کمیته داوران/ اصفهانیان از آب گل آلود ماهی می گیرد؟


قرار است از روز شنبه، رییس بازنشسته کمیته داوران پس یک سال و نیم، دوباره به سمت خود برگردد و در راس داوری فوتبال ایران قرار بگیرد.

- قرار است از روز شنبه، رییس بازنشسته کمیته داوران پس یک سال و نیم، دوباره به سمت خود برگردد و در راس داوری فوتبال ایران قرار بگیرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، فصل فوتبالی ایران در حالی با برگزاری فینال جام حذفی به پایان می رسد که اتفاقات عجیبی در طول این فصل رخ داد؛ از تعطیلی موقت بازی ها به دلیل شیوع ویروس کرونا تا تغییرات متعدد در بدنه داوری فوتبال ایران.

انگار میزها و صندلی های کمیته و دپارتمان داوری لق می زند و هر کس که روی آن می نشیند، راحت نیست.

فوتبال بی ثبات ایران حالا بیشتر از همه، این بی ثباتی را در بدنه داوری خود می بیند و رییس یا سرپرست کمیته داوران و مسئول دپارتمان داوری فوتبال بارها تغییر کرده اند.

این میز و صندلی از هدایت الله ممبینی که مقابل رسانه ها روزه سکوت گرفته بود به اسماعیل صفیری رسید تا سرپرست موقت این کمیته تا زمان مشخص شدن تکلیف ریاست فدراسیون فوتبال، سر و سامانی به اوضاع داوری بدهد.

در همه جای دنیا اگر واژه فوتبال با پیشرفت مانوس باشد، در ایران این طور نیست و همیشه نزول و سقوط را در فوتبال ایران می شود مشاهده کرد؛ از جنگ فدراسیونی ها و دولت برای گرفتن قدرت در فوتبال گرفته تا ب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بازگشت یک بازنشسته به ریاست کمیته داوران/ اصفهانیان از آب گل آلود ماهی می گیرد؟

بازگشت یک بازنشسته به ریاست کمیته داوران/ اصفهانیان از آب گل آلود ماهی می گیرد؟