مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 12 شهریور 1399 ساعت 04:402020-09-02سياسي

امنیت رو به رشد و پایداری در مرزهای شمالغرب کشور وجود دارد


در حال حاضر ثبات و امنیت رو به رشد و پایداری در مرزهای شمالغرب کشور وجود دارد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، سردار احمدعلی گودرزی صبح چهارشنبه بعد از بازدید چند روزه از مرزهای آذربایجان غربی افزود: ثبات و امنیت رو به رشد و پایداری در مرزهای شمال غرب کشور وجود دارد و اشراف کاملی بر تحرکات دشمنان و معاندین در آن سوی مرزهای کشورمان داریم.

وی ادامه داد: مرزبانی استان با همراهی سایر نیروهای مسلح و تحت امر قرارگاه حمزه (س) با اشراف اطلاعاتی و مقتدرانه و با ارائه آموزش های پیچیده و مناسب برای اجرای تاکتیک های لازم از مرزهای آذربایجان غربی حفاظت و پاسداری می کنند.

سردار گودرزی با بیان اینکه تهدیدات پیرامونی در اطراف مرزهای کشور وجود دارد، گفت: جمهوری اسلامی ایران 8755 کیلومتر مرز آبی و خشکی دارد و با 15 کشور همسایه است، این حجم وسیع از مرزهای کشور به خصوص در حوزه دریا نیازمند تقویت در حوزه اپتیکی است.

فرمانده مرزبانی کشور با اشاره به روحیه مناسب و ارزشمند مرزبانان هشدار داد: با اقتدار تمام و با هر گونه تحرکی از سوی دشمنان و گروهک ها در مناطق مرزی برخورد خواهیم کرد.

سردار گودرزی با اشاره به موضوع کشف احشام قاچاقی گفت: با توجه به قیمت پایین احشام در کشورهای همسایه و برای کنترل بازار داخلی و جلوگیری از هرگونه قاچاق، مرزبانی با قدرت تمام جل


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

امنیت رو به رشد و پایداری در مرزهای شمالغرب کشور وجود دارد

امنیت رو به رشد و پایداری در مرزهای شمالغرب کشور وجود دارد