مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 11 شهریور 1399 ساعت 17:152020-09-01سياسي

کتاب « شبی که T2 معراج شد» رونمایی شد


همزمان با افتتاحیه دهمین کنگره بین المللی امام سجاد(ع) و با حضور خانواده شهید « خلیل تختی نژاد »، از کتاب « شبی که T2 معراج شد» رونمایی شد.

- بندرعباس - همزمان با افتتاحیه دهمین کنگره بین المللی امام سجاد(ع) و با حضور خانواده شهید خلیل تختی نژاد ، از کتاب شبی که T2 معراج شد رونمایی شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، حجت الاسلام احمد پهلوانی دبیر اجرایی کنگره بین المللی امام سجاد (ع) سه شنبه شب در حاشیه آیین افتتاحیه دهمین کنگره امام سجاد (ع)، گفت: کتاب شبی که T2 معراج شد خاطرات پاسدار شهید خلیل تختی نژاد دومین شهید مدافع حرم استان هرمزگان را روایت می کند.

وی افزود: کتاب شبی که T2 معراج شد به قلم سبحان خسروی و در 178 صفحه به همت موسسه فرهنگی پژوهشی مبین و توسط انتشارات مقاومت چاپ و منتشر شده است.

محمد تختی نژاد، پدر دومین شهید مدافع حرم استان هرمزگان نیز با بیان اینکه شهید خلیل تختی نژاد رابط کانون فرهنگی هنری حضرت حمزه (ع) بندرعباس و پرورش یافته مسجد بود، گفت: با کانون های مساجد آشنایی کامل دارم و در برهه ای خودم مدیر و شهید تختی نژاد رابط کانون بود.

وی با ذکر این نکته که شهید خلیل تختی نژاد در جوار مسجد، قرآن و کانون رشد کرد، افزود: این رشد را مدیون کارهای فرهنگی که به همت کانون فرهنگی هنری در مسجد صورت می گیرد، می دانم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کتاب « شبی که T2 معراج شد» رونمایی شد

کتاب « شبی که T2 معراج شد» رونمایی شد