مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 11 شهریور 1399 ساعت 16:052020-09-01اقتصادي

نرخ بیکاری استان یزد به 7.6 درصد رسید


مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان یزد از کاهش نرخ بیکاری یزد خبر داد و گفت: در زمستان 98 نرخ بیکاری یزد 13.

2 درصد بود که این رقم اکنون به 7.

- 6 درصد رسیده است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، عماد تشکری روز سه شنبه در نشستی خبری به مناسبت هفته تعاون با اشاره به تلاش برای تحقق سهم 25 درصدی تعاون در اقتصاد اظهار داشت: در این راستا در استان یزد در تلاش برای راه اندازی شرکت های تعاونی دانش بنیان هستیم.

وی، پرداخت تسهیلات به تعاونی ها و کمک به چرخه اقتصادی آنها را نیز گامی در مسیر تحقق سهم 25 درصدی تعاونی ها در اقتصاد برشمرد.

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان یزد در مورد تعاونی های سوری نیز بیان کرد: تکلیف تعاونی های سوری به زودی مشخص خواهد شد و تعاونی هایی که فعالیت واقعی دارند، حمایت خواهند شد.

تشکری در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به فعالیت 250 هزار کارگر در صنایع استان یزد اظهار داشت: برخی آمارها از سوی دستگاه های مختلف در مورد ایجاد شغل و به کارگیری افراد در صنایع و واحدهای تولیدی اعلام می شود که معتقدیم اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی، باید به جایگاهی برسد که این آمارها را تأیید یا رد کند.

وی افزود: تمام فرآیندهای بیمه، بیمه بیکاری، شکایات کارگری و کارفرمایی، تشکیل تعاونی ها و اشتغال در این بخش و سایر خدماتی که به کارگران ار


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نرخ بیکاری استان یزد به 7.6 درصد رسید

نرخ بیکاری استان یزد به 7.6 درصد رسید