مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 11 شهریور 1399 ساعت 15:402020-09-01سياسي

عزاداری حسینی در 668 هیات مذهبی خراسان شمالی برگزار شد


مدیرکل تبلیغات اسلامی خراسان شمالی از اقامه عزای حسینی در 668 هیات مذهبی استان خبر داد و گفت: 98 درصد از هیئات مذهبی خراسان شمالی پروتکل های بهداشتی و فاصله گذاری اجتماعی را در مراسم عزاداری محرم 1442 رعایت کردند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از بجنورد به نقل از روابط عمومی اداره کل تبلیغات اسلامی خراسان شمالی، حجت الاسلام علی خادمی اظهار کرد: گریه بر امام حسین (ع) سازنده است و این نوع گریه، گریه ذلت نیست؛ بلکه گریه عزت و آزادگی و پیوند باهدف اولیای الهی است.

وی با اشاره به این که عاشورا عظیم ترین رخداد تاریخ بشریت بود افزود: نهضت سرخ حسینی درس های بزرگی به همگان آموخت که مهم ترین آن ها درس آزادی خواهی و عزتمندی و پاسداری از دین است.

مدیرکل تبلیغات اسلامی خراسان شمالی خاطرنشان کرد: امسال مردم ما در مراسم عزاداری ماه محرم نشان دادند که درراه پاسداری از دین و حفظ شعائر دینی از هیچ تلاشی دریغ نمی کنند و با برگزاری مراسمی شکوهمند و درخور شأن سیدالشهدا (ع) همراه با رعایت پروتکل های بهداشتی، فرهنگ دینی خود را به رخ جهانیان کشیدند.

وی تصریح کرد: مراسم سوگواری اباعبدالله الحسین (ع) و یاران باوفایش در خراسان شمالی در 668 هیات مذهبی بسیار شکوهمندانه برگزار شد که شایسته تقدیر است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

عزاداری حسینی در 668 هیات مذهبی خراسان شمالی برگزار شد

عزاداری حسینی در 668 هیات مذهبی خراسان شمالی برگزار شد