مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 11 شهریور 1399 ساعت 14:202020-09-01سياسي

سند توسعه 400 روستای گیلان تدوین شد


معاون هماهنگی بودجه سازمان مدیریت گیلان، با اشاره به بند الف ماده 27 قانون برنامه ششم، بر تهیه سالانه 5000 سند روستایی تاکید کرد و یادآور شد: سهم استان گیلان در سال گذشته 261 سند روستایی بود که تاکنون برای 400 روستا سند توسعه تهیه و تدوین کردیم.

- ایسنا/گیلان معاون هماهنگی بودجه سازمان مدیریت گیلان، با اشاره به بند الف ماده 27 قانون برنامه ششم، بر تهیه سالانه 5000 سند روستایی تاکید کرد و یادآور شد: سهم استان گیلان در سال گذشته 261 سند روستایی بود که تاکنون برای 400 روستا سند توسعه تهیه و تدوین کردیم.

شراره کاووسی در جمع اصحاب رسانه در سالن اجتماعات سازمان مدیریت و برنامه ریزی گیلان، با اشاره به تصویب سند آمایش استان گیلان در شورای توسعه و برنامه ریزی استان و کمیسیون تخصصی شورای عالی آمایش کشور بعد از 13 سال، اظهار کرد: براساس برنامه ششم، سند آمایش در سطح 31 استان و ملی تصویب خواهد شد که بعد از جمع بندی سند آمایش استان ها، سند ملی آمایش نیز ابلاغ می شود.

وی خواستار فرهنگ سازی سند آمایش شد و تصریح کرد: در راستا سند آمایش استان، تدوین سند توسعه 16 شهرستان گیلان را در دستور کار قرار دادیم، اما با توجه به شیوع بیماری کرونا این حرکت کند شد و به زودی کار از سر گرفته می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سند توسعه 400 روستای گیلان تدوین شد

سند توسعه 400 روستای گیلان تدوین شد