مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 11 شهریور 1399 ساعت 11:502020-09-01اقتصادي

ضرورت و مزیتهای تبادل نیروی کار تخصصی بین ایران و آذربایجان


معاون رفاه اجتماعی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی در دیدار با معاون رفاه اجتماعی وزارت کار و حمایت اجتماعی جمهوری آذربایجان گفت: با توجه به افزایش نرخ بیکاری در جهان طبعا کشورها تمایل چندانی برای جذب نیروی کار خارجی از خود نشان نمی دهند ولی در برخی .

- معاون رفاه اجتماعی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی در دیدار با معاون رفاه اجتماعی وزارت کار و حمایت اجتماعی جمهوری آذربایجان گفت: با توجه به افزایش نرخ بیکاری در جهان طبعا کشورها تمایل چندانی برای جذب نیروی کار خارجی از خود نشان نمی دهند ولی در برخی موارد شاهد بودیم نیروی کار خارجی آمار اشتغال را افزایش می دهد و معتقدم تبادل نیروی کار فنی و تخصصی می تواند مزیت های زیادی برای دو کشور به همراه داشته باشد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، احمد میدری معاون رفاه اجتماعی در دیدار ویدئو کنفرانسی با انارکریم اف معاون رفاه اجتماعی وزارت کار و حمایت اجتماعی جمهوری آذربایجان، زمینه های همکاری دو وزارتخانه را گسترده دانست و بر همکاری بیشتر تاکیدکرد.

در این گفت و گو بر تبادل تجربیات در مواجهه با ویروس کرونا و سیاست های دو کشور در خصوص اقشار آسیب پذیر جامعه،اجرایی کردن مفاد اسناد منعقده میان دو وزارتخانه، همکاری در زمینه آموزش های فنی و حرفه ای و استانداردسازی مشاغل،همکاری در زمینه توانمند ساز


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ضرورت و مزیتهای تبادل نیروی کار تخصصی بین ایران و آذربایجان

ضرورت و مزیتهای تبادل نیروی کار تخصصی بین ایران و آذربایجان