مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 11 شهریور 1399 ساعت 10:352020-09-01اجتماعي

60 درصد دانش آموزان استان سمنان به برنامه «شاد» دسترسی دارند


مدیرکل آموزش وپرورش استان سمنان بابیان اینکه 60 درصد دانش آموزان استان به برنامه شاد دسترسی دارند، گفت: فعالیت حضوری مدارس در شرایط سفید ممکن خواهد بود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازبه صورت حضوری و در مناطق زرد کرونایی حضور دانش آموزان به صورت گروه بندی و در مناطق قرمز کرونایی به صورت مجازی برگزار می شود.

فعالیت 1083 مدرسه در استان سمنان مدیرکل آموزش وپرورش استان سمنان با اشاره به اینکه وضعیت بازگشایی مدارس از 15 شهریورماه بر اساس وضعیت منطقه به خانواده های اعلام می شود، تصریح کرد: استان سمنان به چهار بوم تقسیم بندی شده است که ازلحاظ شیوع کرونا در هر بوم برای برگزاری کلاس ها به صورت حضوری یا مجازی تصمیم گیری می شود.

دستورانی بابیان اینکه گرمسار و آرادان در یک منطقه، سمنان، سرخه و مهدی شهر یک منطقه، دامغان و امیرآباد در یک منطقه و شاهرود، بسطام، بی ارجمند و میامی در یک منطقه طبقه بندی شدند، خاطرنشان کرد: در مناطق سفید علاوه بر آموزش حضوری، استفاده از ظرفیت نرم افزار شاد نیز در دستور کار قرار دارد.

وی با اشاره به وجود 128 هزار دانش آموز در سراسر استان سمنان بیان کرد: یک هزار و 83 مدرسه و هشت هزار و 450 معلم در سال تحصیلی جدید برای ارائه خدمات آموزشی به دانش آموزان در سطح استان آماده هستند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

60 درصد دانش آموزان استان سمنان به برنامه «شاد» دسترسی دارند

60 درصد دانش آموزان استان سمنان به برنامه «شاد» دسترسی دارند