مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 11 شهریور 1399 ساعت 09:402020-09-01پزشكي

پسماندهای بیمارستانی شیراز بهداشتی جمع و دفع می شود


رییس کمیسیون سلامت، محیط زیست و خدمات شهری شورای شیراز اعلام کرد که پسماندهای عفونی مراکز درمانی و بیمارستانی در این کلانشهر، به شکل بهداشتی جمع آوری و دفع می شود.

- ایسنا/فارس رییس کمیسیون سلامت، محیط زیست و خدمات شهری شورای شیراز اعلام کرد که پسماندهای عفونی مراکز درمانی و بیمارستانی در این کلانشهر، به شکل بهداشتی جمع آوری و دفع می شود.

علی ناصری سه شنبه 11 شهریور در یک نشست خبری، گفت: روزانه بین 7 تا 14 تن پسماند عفونی از 919 مرکز بیمارستانی و درمانگاهی اعم از پزشکی و دندانپزشکی و .

با روش های بهداشتی و توسط سازمان مدیریت پسماند شهرداری شیراز جمع آوری و دفع می شود.

او با اشاره به اینکه میزان تولید روزانه پسماند در بخش خانگی را 1100 تن اعلام و با تاکید بر لزوم همراهی شهروندان در جداسازی زباله های خشک و تر، خواستار مشارکت و همراهی بیشتر مردم در حوزه ارتقا خدمات شهری شد و گفت: باید در راستای مدیریت و کاهش تولید پسماندهای خانگی گام برداریم و آحاد جامعه نسبت به اهمیت اقتصادی زباله بیشتر آگاه شوند.

ناصری سازمان پسماند را یکی از مهم ترین و تاثیرترین سازمان های 12 گانه مجموعه شهرداری شیراز برشمرد که با بیش از 3 هزار نیرو حضور نقش پررنگی در خدمت رسانی به شهروندان دارد و افزود: نوع نگاه به سازمان پسماند در گذر زمان شاهد تحولات اساسی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پسماندهای بیمارستانی شیراز بهداشتی جمع و دفع می شود

پسماندهای بیمارستانی شیراز بهداشتی جمع و دفع می شود