مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 11 شهریور 1399 ساعت 08:452020-09-01بين الملل

قتل یک سیاهپوست دیگر در «لس آنجلس» خشم آمریکایی های را برانگیخت


به دنبال اقدام شب گذشته افسران پلیس آمریکا در به قتل رساندن یک شهروند سیاهپوست آمریکایی در «لس آنجلس»، صدها معترض آمریکایی با تجمع در محل حادثه شعارهای ضدنژادپرستی سر دادند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری فارس، اقدام روز گذشته (دوشنبه) معاونان اداره کلانتری منطقه لس آنجلس در چندین بار تیراندازی به یک فرد سیاهپوست و کشتن وی، بار دیگر خشم معترضان آمریکایی را برانگیخت و حامیان جنبش جان سیاهپوستان اهمیت دارد ، با حضور در محل وقوع این حادثه غم انگیز در جنوب لس آنجلس خواستار توقف خشونت پلیس علیه سیاهپوستان و اقلیت ها شدند و شعارهایی علیه پلیس آمریکا سردادند.

شبکه روسی راشاتودی در خصوص این حادثه گزارش کرد، آنطور که رسانه های محلی گزارش کرده اند، حادثه تیراندازی فوق اواسط روز دوشنبه به وقت محلی در حومه خیابان بودلانگ واقع در جنوب لس آنجلس به وقوع پیوست.

اداره کلانتری لس آنجلس مدعی شده است که معاونان این کلانتری در حال گشت زنی بودند که مرد سیاهپوستی را در حال دوچرخه سواری مشاهده می کنند و تصمیم می گیرند که این فرد دوچرخه سوار را به دلیل تخطی از قوانین ترافیکی و رانندگی، متوقف کنند که ناگهان این فرد، دوچرخه خود را رها کرده و شروع به فرار کردن می کند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

قتل یک سیاهپوست دیگر در «لس آنجلس» خشم آمریکایی های را برانگیخت

قتل یک سیاهپوست دیگر در «لس آنجلس» خشم آمریکایی های را برانگیخت