مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 11 شهریور 1399 ساعت 06:352020-09-01بين الملل

ترامپ: اگر من نبودم اراذل و اوباش در آمریکا شورش می کردند


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری دانشجو، دونالد ترامپ رییس جمهور آمریکا شب گذشته (دوشنبه شب) به وقت محلی در جدیدترین اظهارنظرات خود در گفتگو با شبکه فاکس نیوز ، - رییس جمهور آمریکا با تمجید از سیاست های خود در سرکوب اعتراضات ضدنژادپرستی آمریکا مدعی شد که اگر او رییس جمهور نبود، ایالات متحده درگیر شورش های بی سابقه می شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری دانشجو، دونالد ترامپ رییس جمهور آمریکا شب گذشته (دوشنبه شب) به وقت محلی در جدیدترین اظهارنظرات خود در گفتگو با شبکه فاکس نیوز ، ضمن تمجید از سیاست خود در سرکوب اعتراضات، تظاهرات چهارشنبه هفته گذشته در مقابل کاخ سفید را سازماندهی شده توصیف کرد.

وی مدعی شد که اعتراضات هفته گذشته در مقابل کاخ سفید در شب پایانی مجمع ملی جمهوری خواهان در اعتراض به نژادپرستی و سیاست های دولت واشنگتن تحت حمایت برخی افراد ثروتمند احمق برگزار شده است.

ترامپ بدون آنکه توضیحی بدهد گفت که یکی از شرکت کنندگان در مجمع ملی جمهوری خواهان (RNC) از شهر خاصی با هواپیما به واشنگتن سفر کرد و آن هواپیما کاملاً مملو از اراذل و اوباشی بود که لباس های سیاه به تن داشتند و ابزار هایی را با خود به واشنگتن می آوردند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ترامپ: اگر من نبودم اراذل و اوباش در آمریکا شورش می کردند

ترامپ: اگر من نبودم اراذل و اوباش در آمریکا شورش می کردند