مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 11 شهریور 1399 ساعت 03:152020-08-31دانش

میهمانی دانشجویان شاهد و ایثارگر متقاضی برای نیمسال اول تمدید شد


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، به نقل از سازمان امور دانشجویان، سید فردین تقی زاده گفت: آن دسته از دانشجویانی که مدت مجاز میهمانی آن ها (4 نیمسال) به اتمام رسیده است چنانچه واجد شرایط انتقال و یا میهمانی دائم می باشند حکم مربوطه صادر و در صورت .

- مدیرکل امور دانشجویان شاهد و ایثارگر سازمان امور دانشجویان گفت: دانشجویانی که در سنوات قبل در نزدیک ترین دانشگاه محل سکونت خود میهمان بوده اند، میهمانی آن ها یک نیمسال دیگر تمدید می شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، به نقل از سازمان امور دانشجویان، سید فردین تقی زاده گفت: آن دسته از دانشجویانی که مدت مجاز میهمانی آن ها (4 نیمسال) به اتمام رسیده است چنانچه واجد شرایط انتقال و یا میهمانی دائم می باشند حکم مربوطه صادر و در صورت عدم احراز شرایط جهت ادامه تحصیل به دانشگاه مبدا باز می گردند.

وی افزود: برای سایر دانشجویان باتوجه به شیوع ویروس کرونا و اینکه در بسیاری از دانشگاه ها نمرات تمام دروس خصوصاً دروس عملی در نیمسال دوم سال تحصیلی 99-98 تاکنون ثبت نشده است لذا میهمانی تمام دانشجویانی که قبلاً میهمان بوده اند را یک ترم دیگر تمدید گردید و جهت تمدید حضور برای نیمسال های آتی در دانشگاه مقصد در بهمن ماه تصمیم گیری خواهد شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

میهمانی دانشجویان شاهد و ایثارگر متقاضی برای نیمسال اول تمدید شد

میهمانی دانشجویان شاهد و ایثارگر متقاضی برای نیمسال اول تمدید شد