مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 10 شهریور 1399 ساعت 16:252020-08-31بين الملل

العامری تعیین جدول زمانی برای خروج نیروهای خارجی از عراق را ضروری دانست


رییس ائتلاف فتح در پارلمان عراق امروز، دوشنبه بر لزوم اعمال مجازات های سخت بر متجاوزان به دستگاه های امنیتی و لزوم تسریع در تعیین جدول زمانی برای خروج نیروهای نظامی خارجی از عراق تاکید کرد.

- رییس ائتلاف فتح در پارلمان عراق امروز، دوشنبه بر لزوم اعمال مجازات های سخت بر متجاوزان به دستگاه های امنیتی و لزوم تسریع در تعیین جدول زمانی برای خروج نیروهای نظامی خارجی از عراق تاکید کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، هادی العامری، رییس ائتلاف فتح در پارلمان عراق امروز با عرض تسلیت به مناسبت شهادت امام حسین (ع) با صدور بیانیه ای از بیانیه روز گذشته مصطفی الکاظمی ، در خصوص تشکیل کمیته تحقیقات در پرونده های فساد و لزوم خروج نیروهای آمریکایی از عراق حمایت کرد.

العامری گفت که به اعتقاد وی اولین ماموریت اساسی دولت الکاظمی گسترش امنیت و بازگرداندن اقتدار به حکومت و ایجاد شرایطی مناسب برای برگزاری انتخابات پیش از موعد آزاد، سالم و عادلانه است.

العامری با اشاره به سخن الکاظمی بیان کرد که فرصتی برای تعلل در انتخاب میان حکومت و بی حکومتی وجود ندارد و همه یک انتخاب دارند و آن ایجاد حکومتی عادل و قادر بر گسترش امنیت و تضمین زندگانی آزاد و کریمانه برای همه شهروندان عراق است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

العامری تعیین جدول زمانی برای خروج نیروهای خارجی از عراق را ضروری دانست

العامری تعیین جدول زمانی برای خروج نیروهای خارجی از عراق را ضروری دانست