مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 10 شهریور 1399 ساعت 12:052020-08-31اقتصادي

کلنگ احداث سالن ورزشی خانکوک فردوس به زمین خورد


کلنگ احداث سالن ورزشی روستای خانکوک به زمین خورد و خانه جوانان سالن اختصاصی تیراندازی فردوس به بهره برداری رسید - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از فردوس، در راستای توسعه عدالت اجتماعی، ترویج ورزش های همگانی و سلامت محوری عصر امروز چمن مصنوعی فوتبال روستای خانکوک شهرستان فردوس به بهره برداری رسید.

این پروژه ورزشی با اعتباری بالغ بر شش میلیارد ریال افتتاح و در اختیار جوانان ورزش دوست این دیار قرار گرفت.

همچنین کلنگ احداث سالن ورزشی چند منظوره روستای خانکوک شهرستان فردوس با زیربنای 1200 مترمربع روستای خانکوک شهرستان فردوس با مسوولان استانی و مدیران شهرستانی به زمین خورد.

برای احداث این پروژه ورزشی 70 میلیارد اعتبار لازم است که سیزده میلیارد و دویست میلیون ریال از محل اعتبارات 27 صدم درصد مالیات بر ارزش افزوده و توازن استانی تامین می شود و مقرر گردید ظرف دوسال احداث و آماده بهره برداری شود.

به مناسبت گرامیداشت هفته دولت روبان خانه جوانان شهرستان فردوس با اعتباری بالغ بر یک میلیارد ریال تجهیز و در اختیار سازمان های مردم نهاد این شهرستان فردوس قرار گرفت.

در مراسم افتتاح این مرکز فرهنگی و اجتماعی حوزه جوانان مقرر شد، سال آینده با تامین اعتبار مورد نیاز کلنگ احداث چهارمین خانه جوان خراسان جنوبی در فردوس به زمین زده شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کلنگ احداث سالن ورزشی خانکوک فردوس به زمین خورد

کلنگ احداث سالن ورزشی خانکوک فردوس به زمین خورد