مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 10 شهریور 1399 ساعت 09:102020-08-31بين الملل

چالش دو اداره منابع طبیعی و امور عشایر لرستان برای راهسازی


به دنبال راهسازی در منطقه عشایری کوه کلا خرم آباد، اختلافاتی بین اداره های منابع طبیعی و امور عشایر لرستان ایجاد و کار به دادگاه کشیده شده است.

- ایسنا/لرستان به دنبال راهسازی در منطقه عشایری کوه کلا خرم آباد، اختلافاتی بین اداره های منابع طبیعی و امور عشایر لرستان ایجاد و کار به دادگاه کشیده شده است.

ملک مراد سپهوند، مدیر روابط عمومی اداره کل امور عشایر لرستان در گفت وگو با ایسنا، با اشاره به اختلاف اداره کل منابع طبیعی و آبخیزداری با امور عشایر لرستان، تصریح کرد: با مجوز منابع طبیعی برای منطقه عشایری کوه کلا در حال راهسازی بودیم که بنا به دلایلی از جمله قطع شدن چند درخت، این کار متوقف شد.

وی ادامه داد: به دنبال آن منابع طبیعی مجوز را باطل و ما را به دادگاه معرفی کرده که قابل تامل است! سپهوند تاکید کرد: چرا منابع طبیعی پس از دو ماه که ما در آن منطقه کار می کردیم، یادش افتاده و مجوز را باطل کرده؟ برای راهسازی عشایر معلوم است که شاید تخریب هایی ایجاد شود و این مورد طبیعی است.

مدیر روابط عمومی اداره کل امور عشایر لرستان خاطرنشان کرد: کوه کلا حدود 150 خانوار عشایری دارد که حدود 50 هکتار درخت گردو دارند و جاده یکی از مهمترین نیازهای آنان است و ما وظیفه داریم آنان را تامین کنیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

چالش دو اداره منابع طبیعی و امور عشایر لرستان برای راهسازی

چالش دو اداره منابع طبیعی و امور عشایر لرستان برای راهسازی