مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 10 شهریور 1399 ساعت 08:452020-08-31اقتصادي

جذب تنها 30 میلیارد تومان از سهمیه تسهیلات کرونایی در گلستان


معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری گلستان گفت: 547 میلیارد تومان تسهیلات برای بنگاه های اقتصادی آسیب دیده از کرونا در گلستان در نظر گرفته شد.

- ایسنا/گلستان معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری گلستان گفت: 547 میلیارد تومان تسهیلات برای بنگاه های اقتصادی آسیب دیده از کرونا در گلستان در نظر گرفته شد.

ابراهیم کریمی در گفت وگو با ایسنا اظهار کرد: با وجود همه مشکلات بعد از شیوع ویروس کرونا، حتی یک واحد تولیدی در استان گلستان تعطیل نشد.

علاوه بر این موضوع حتی تعدادی واحد تولیدکننده ماسک و مواد ضدعفونی کننده نیز به واحدهای تولیدی در سطح استان اضافه شد.

وی با بیان اینکه کرونا به تولید در استان آسیب وارد نکرد، افزود: محدودیت هایی برای صادرات به خاطر بسته شدن مرز ترکمنستان بوجود آمد اما صادرات از سایر مرزها اتفاق افتاد و صادرات ما متوقف نشد.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری گلستان بیان کرد: تعداد قابل توجهی از مردم شغل آنها متأثر از کرونا بود و دچار مشکل شدند.

به همین خاطر دولت از همان ابتدا به فکر جبران خسارت ها در این بخش افتاد و تسهیلات حمایتی برای بنگاه های اقتصادی آسیب دیده از کرونا در نظر گرفت.

کریمی با بیان اینکه سهم استان گلستان از این تسهیلات 547 میلیارد تومان است، گفت: تاکنون از این میزان تسهیلات تنها 30 میلیارد توم


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جذب تنها 30 میلیارد تومان از سهمیه تسهیلات کرونایی در گلستان

جذب تنها 30 میلیارد تومان از سهمیه تسهیلات کرونایی در گلستان