مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 10 شهریور 1399 ساعت 04:402020-08-31اقتصادي

خبر خوب برای بورس بازان / عرضه اولیه های جدید در راه است


مدیر سرمایه گذاری و طرح های شرکت سرمایه گذاری غدیر از نهایی شدن مراحل پذیرش و عرضه 11 شرکت زیرمجموعه این هلدینگ خبر داد و گفت: شرکت توسعه سرمایه و صنعت غدیر (هلدینگ سیمان غدیر) به زودی در فرابورس عرضه خواهد شد.

- جی پلاس، قاسمعلی جمالی با اشاره به اینکه پتروشیمی تبریز نیز در حال تکمیل مدارک پذیرش است و احتمالا طی یک ماه آینده عرضه اولیه می شود، افزود: علاوه بر این دو مجموعه، شرکت های نیروگاه اکسین، بین المللی توسعه صنایع و معادن غدیر (هلدینگ صنعت و معدن غدیر)، فولاد نی ریز کاشان، فولاد شاهرود، آهن و فولاد غدیر ایرانیان، تیسا کیش، خدمات انفورماتیک راهبر (هلدینگ IT)، سیمان سفید شرق و معادن زغال سنگ سیمان شرق در حال تکمیل مدارک پذیرش هستند.

وی ادامه داد: به منظور ایجاد شفافیت بیشتر درخصوص ارزش دارایی های هلدینگ های توسعه صنایع و معادن غدیر و همچنین هلدینگ برق و انرژی غدیر، ابتدا سهام شرکت های تابعه این شرکت ها در بورس یا فرابورس عرضه خواهد شد و پس از آن، سهام این دو هلدینگ نیز عرضه می شود.

جمالی اضافه کرد: عرضه سهام شرکت های تابعه غدیر محدود به این لیست نخواهد بود و با اتمام طرح هایی نظیر آلومینیوم جنوب (سالکو)، نیروگاه هرمز و… سهام آنها نیز در فرآیند عرضه در بورس قرار خواهند گرفت.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

خبر خوب برای بورس بازان / عرضه اولیه های جدید در راه است

خبر خوب برای بورس بازان / عرضه اولیه های جدید در راه است