مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 9 شهریور 1399 ساعت 06:002020-08-30سياسي

عاشورا؛ نهضت سرخ قاسم ها بر نفی سازش ها


عاشورا یعنی ادامه دارد نسل قاسم ها، همان ها که دارند عشق دفاع از صاحبان آیه تطهیرا، عاشورا یعنی بیداری خوّاص ها در خواب غفلت عوام ها و سرانجام یعنی ترسیم جهانی بدون آفت ها، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از خرم آباد، عاشورا یعنی جان را به مسلخ عشق بردن و عبودیت را در حق عاشق تمام کردن، یعنی چشیدن هر لحظه زهر دنیا بر کام دل اما، خم نیاوردن ابرو در نگاه نازدار جانان، یعنی هست خود را در معرکه بی دلان نیست کردن، به بهای راضی ام به رضای دل دار.

عاشورا یعنی هر چه بیشتر عاشق ناز کند، معشوق سراپای جان می شود برای وصال و تا در ره محبوب آرام نگیرد، از پای ننشیند، یعنی بریدن دل از دلارام های دنیا و در بحبوحه آوازه رنگین دهل ها به طنین خوش دوست گوش سپردن.

عاشورا یعنی سهم خواهی های دنیا بماند برای طالبان فریب خورده، یعنی نفس را در میانه راه آزادکردن و شرف را به مُلک ری نفروختن، یعنی بصیرت کودکانه گاه به از مقام جانبازی پیرمردی بر سینه نشسته، یعنی تشخیص در وقت لازم و نه توبه در وقت اضافه.

عاشورا یعنی عبدالله بودن و نه عبدالحال بودن، یعنی سِزَد سری بر نیزه تا هم سری در کاخ یزید زمانه، یعنی به دشمن نگین انگشتری بخشیدن اما، دست از ره عزتمندی کشیدن هرگز، عاشورا یعنی پیروز میدان اراده و نه فاتح قلب های خودفروخته.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

عاشورا؛ نهضت سرخ قاسم ها بر نفی سازش ها

عاشورا؛ نهضت سرخ قاسم ها بر نفی سازش ها