مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 9 شهریور 1399 ساعت 05:202020-08-30بين الملل

ترامپ با نیروهای سرکوب در شهر «کنوشا» دیدار می کند


رییس جمهور آمریکا قصد دارد در راستای حمایت هایش از سرکوب اعتراضات ضدنژادپرستی در این کشور، با نیروهای گارد ملی شهر کنوشا دیدار کند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری فارس، با ادامه یافتن اعتراضات در شهر کنوشا ایالت ویسکانسین آمریکا و اعزام 1200 نیروی گارد ملی برای سرکوب معترضان، دونالد ترامپ رییس جمهور آمریکا به این شهر سفر خواهد کرد.

به نوشته نشریه پولیتیکو ، ترامپ روز شنبه در پاسخ به سوال یک خبرنگار درخصوص احتمال سفر به کنوشا گفت: ممکن است [بروم] .

اندکی بعد سخنگوی کاخ سفید تأیید کرد که ترامپ روز سه شنبه به این شهر سفر خواهد کرد و با نیروهای گارد ملی دیدار خواهد کرد.

از اوایل خرداد ماه و پس از اقدام افسر پلیس مینیاپولیس ایالت مینه سوتا در قتل جورج فلوید شهروند 46 ساله سیاهپوست آمریکا از طریق فشردن زانو بر روی گردنش به مدت 9 دقیقه، اعتراضات سراسری علیه خشونت پلیس آمریکا از شهر مینیاپولیس آغاز شد و به دیگر شهرهای آمریکا و حتی کشورهای دیگر نیز گسترش یافت و تاکنون نیز ادامه داشته است.

رییس جمهور آمریکا روز شنبه در توییتی نوشت: اگر شهردار بی کفایت پورتلند، تد ویلر، کنترل شهرش را در دست نگیرد و مانع آنارشیست ها، آشوبگرها، شورشی ها و غارتگران نشود و خطرات بزرگی برای مردم بی گناه ایجاد کند، ما وارد می شویم و اوضاع را به گونه ای


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ترامپ با نیروهای سرکوب در شهر «کنوشا» دیدار می کند

ترامپ با نیروهای سرکوب در شهر «کنوشا» دیدار می کند