مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 8 شهریور 1399 ساعت 19:002020-08-29اقتصادي

فروش اکانت های بازی مسروقه در بازار یک میلیارد دلاری


بررسیها نشان می دهد روزانه دهها هزار اکانت بازی فورت نیت در بازار سیاه اکانت های بازی ویدیویی به سرقت رفته به فروش می رسد که سالانه یک میلیارد دلاردرآمدزایی دارد.

- بررسیها نشان می دهد روزانه دهها هزار اکانت بازی فورت نیت در بازار سیاه اکانت های بازی ویدیویی به سرقت رفته به فروش می رسد که سالانه یک میلیارد دلاردرآمدزایی دارد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، وینی ترویا، مدیر شرکت امنیتی نایت لاین در این باره اظهار کرد: خلافکاران از ابزارهای اتوماتیک برای بررسی 500 اکانت در ثانیه استفاده می کنند تا آنها را با اطلاعات کاربری به سرقت رفته در رخنه امنیتی اخیر اکانت های فورت نیت تطبیق داده و برای دسترسی به اکانتها استفاده کنند.

هر اکانتی به طور متوسط 200 تا 250 دلار به فروش می رود.

به گفته ترویا، آنها نمی توانند پاسخگوی تقاضا برای برخی از اکانتها باشند و آنها را مجددا به افرادی می فروشند که متقاضی بازی با آن اکانت هستند اما تمایل ندارند 100 ساعت وقت صرف کنند تا به مرحله مورد نظرشان در بازی برسند.

فورت نیت یک مبارزه جنگ تا مرگ کارتونی که در آن گیمرها برای اسلحه و منابع با یکدیگر مبارزه می کنند، از زمان راه اندازی شدن در سال 2017 به یک پدیده جهانی تبدیل شده و بیش از 350 میلیون کاربر عضو دارد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فروش اکانت های بازی مسروقه در بازار یک میلیارد دلاری

فروش اکانت های بازی مسروقه در بازار یک میلیارد دلاری