مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 8 شهریور 1399 ساعت 04:352020-08-29اقتصادي

هزینه نذری 9 ساله، پدری را به خانواده اش رساند


محمدعلی عظیمی نوش آبادی امروز در گفت وگو با خبرنگار فارس در کاشان با بیان اینکه 9 سالی است که در ماه محرم و در روز عاشورا نذری بین مردم توزیع می کنیم، اظهار کرد: به دلیل شیوع ویروس کرونا و ممنوع شدن توزیع نذری بین مردم با خادم هیأت صحبت کردیم تا هزینه آن را به تهیه جهزیه اختصاص دهیم.

این جوان نیکوکار با بیان اینکه برای تهیه جهزیه با مشکل روبه رو شده، افزود: به ما اطلاع دادند که شخصی 9 سال است به خاطر بدهی در زندان به سر می برد و از ما درخواست شد در صورت امکان هزینه نذری را به آزادی این زندانی اختصاص دهیم.

وی با اشار به هماهنگی با رییس سابق زندان کاشان در این خصوص گفت: پس از بررسی مشخص شد یک مددجوی 50 ساله به دلیل بدهی چندین سال است در زندان به سر می برد و باید برای آزادی او پول را به حساب زندان واریز می کردیم.

عظیمی با اشاره به اینکه، بدهی این زندانی 100 میلیون تومان بوده است، ابراز داشت : 25 میلیون از بدهی این زندانی باقی مانده بود که هفت میلیون بدهی را من و برادرم از هزینه نذری دادیم و الباقی آن را هیأت حضرت قاسم(س) از بیدگل متقبل شدند.

این خیر جوان با بیان اینکه یک میلیون تومان هم به خانواده اش هدیه دادند، بیان کرد: با این کار تصمیم گرفتیم دل یک خانواده را شاد کنیم و سرپرست خانواده به آغوش آنها برگردد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

هزینه نذری 9 ساله، پدری را به خانواده اش رساند

هزینه نذری 9 ساله، پدری را به خانواده اش رساند