مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 8 شهریور 1399 ساعت 04:152020-08-29سياسي

پیشرفت 96 درصدی ابرپروژه جنوب شرقی تهران


ناظر رییس شورای شهر تهران درامور محاسبات و پایش عملکرد در مورد آخرین وضعیت افتتاح بزرگراه نجفی رستگار توضیحاتی ارائه کرد.

- مجید فراهانی پس از بازدید از پروژه های در دست احداث منطقه 15 در گفت و گو با ایسنا، گفت: بزرگراه مهم نجفی رستگار با پیشرفت 96 درصدی در آستانه اتمام و افتتاح است و روز گذشته در بازدید میدانی منطقه 15 از آخرین مراحل احداث مسیرهای تندروی فاز دوم بزرگراه شهید نجفی رستگار بازدید کردم.

فراهانی تصریح کرد: با تکمیل وبهره برداری از این ابر پروژه شش کیلومتری که ده پل غیر همسطح را شامل می شود رینگ پیرامونی حریم شهر تهران تکمیل شده و کلیه ترانزیت های جنوب شرقی تهران بدون نیاز به ورود به اتوبان افسریه از این بزرگراه انجام خواهدشد که به نوبه خود نقش مهمی در کاهش ترافیک و آلودگی هوای جنوب تهران خواهد داشت.

ناظر رییس شورا درامور محاسبات و پایش عملکرد افزود: آغاز فاز دوم این پروژه در ابتدای سال 1398 با 53 پلاک معارض مواجه بود که با تملک این 53 پلاک این پروژه بزرگ در زمان برنامه ریزی شده و با هزینه پیش بینی شده به اتمام می رسد که افتخاری برای مدیریت پروژه های بزرگ شهری است .

وی تاکید کرد: از نکات حایز اهمیت این پروژه بزرگ توجه به نیاز شهروندان ساکن در محدوده جنوبی طرح جهت ایجاد دسترسی بین پهنه های شمال و جنوب بزرگراه بود


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پیشرفت 96 درصدی ابرپروژه جنوب شرقی تهران

پیشرفت 96 درصدی ابرپروژه جنوب شرقی تهران