مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 7 شهریور 1399 ساعت 10:252020-08-28سياسي

نبرد حق و باطل تقابلی همیشگی و تاریخی است


امام جمعه کرمانشاه ، نبرد حق و باطل را تقابلی همیشگی و تاریخی دانست که از ابتدای خلقت وجود داشته است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، حضرت آیت الله مصطفی علما ظهر امروز در خطبه های نماز جمعه با اشاره به اهداف امام حسین (ع) از قیامش اظهار کرد: آنچه که امام حسین (ع) برای آن قیام کرد همان اصول اسلام و احیای دین پیامبر اسلام (ص) بود.

وی افزود: هدف اصلی قرآن تربیت نورانیت همه انسان ها است، البته انسان هایی که فطرت آن ها کور نشده باشد چرا که کسانی که فطرت آن ها کور شده باشد نمی توانند تحت هدایت قرآن قرار بگیرند.

امام جمعه کرمانشاه با بیان حدیثی از حضرت محمد (ص)، گفت: در بیانات حضرت رسول اکرم (ص) قرآن، به مائده و سفره تشبیه شده، اما چه کسانی می توانند از این سفره بهره مند شوند کسانی که فطرتی بینا داشته باشند و به قول معروف بر سر راه فطرت خود دیوار بتنی نکشیده باشند.

وی قیام امام حسین (ع) را تجلی از آیات قرآن دانست و اضافه کرد: آیات تربیتی قرآن همیشگی و همگانی است و مربوط به همه انسان ها در همه اعصار و دوران ها می شود و به مرور زمان ارزش آن تغییر نمی کند.

علما در ادامه خطبه دوم نماز جمعه کرمانشاه با اشاره به بیانات مقام معظم بر امر تولید بسیار مهم است و دولتمردان باید زیرساخت های این امر را فراهم و زمینه تبلیغ و ترویج آن مهیا کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نبرد حق و باطل تقابلی همیشگی و تاریخی است

نبرد حق و باطل تقابلی همیشگی و تاریخی است