مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 7 شهریور 1399 ساعت 09:252020-08-28اجتماعي

بازگشایی 200 کیلومتر از راه های خسارت دیده از سیلاب ساردوییه جیرفت


رییس اداره راهداری و حمل و نقل جاده ای ساردوییه جیرفت از بازگشایی 200 کیلومتر از راه های خسارت دیده از سیلاب در این بخش خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از جیرفت، محمد رضایی اظهار داشت: با توجه به بارندگی های چهار روز گذشته بیش از 750 کیلومتر از راه های مناطق کوهستانی بخش ساردوییه جیرفت خسارت دید یا مسدود شد.

رییس اداره راهداری و حمل و نقل جاده ای ساردوییه جیرفت با اشاره به اینکه به محض اطلاع از تخریب راه های روستایی ماشین آلات راهداری به مناطق اعزام و کار بازگشایی و تیغ زنی این محورها آغاز شد، افزود: از ابتدای عملیات بازگشایی راه های مناطق خسارت دیده بیش از 600 کیلومتر راه با استفاده از 6 دستگاه راهداری بازگشایی و تیغ زنی شد که متاسفانه ظرف 48 ساعت گذشته راه های تیغ زنی شده مجددا تخریب شده است.

رضایی با بیان اینکه همچنان راه 50 روستای بخش ساردوییه نیاز به تیغ زنی و بازگشایی دارد، از اعزام 2دستگاه لودر، 2دستگاه گریدر و 2 دستگاه بلدوزر برای انجام عملیات راهداری در محورهای ارتباطی خسارت دیده خبر داد و گفت: با توجه به تداوم بارندگی ها بیش از 700 کیلومتر از راه های روستایی این بخش باید تیغ زنی شود.

رییس اداره راهداری و حمل و نقل جاده ای ساردوییه از آماده باش و اعزام 15 نفر نیروی راهدار به مناطق آسیب دیده خبر داد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بازگشایی 200 کیلومتر از راه های خسارت دیده از سیلاب ساردوییه جیرفت

بازگشایی 200 کیلومتر از راه های خسارت دیده از سیلاب ساردوییه جیرفت