مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 7 شهریور 1399 ساعت 08:202020-08-28سياسي

مرحله سوم سفره مهربانی در کرمانشاه با طرح نان متبرک رضوی


دبیر کانون های خدمت رضوی کرمانشاه از برگزاری مرحله سوم سفره مهربانی با طرح نان متبرک رضوی توسط خادمیاران رضوی استان کرمانشاه خبر داد.

- کرمانشاه- دبیر کانون های خدمت رضوی کرمانشاه از برگزاری مرحله سوم سفره مهربانی با طرح "نان متبرک رضوی" توسط خادمیاران رضوی استان کرمانشاه خبر داد.

سید محمدجعفر امامیان ظهر امروز در گفتگو با در مورد مرحله دوم طرح مواسات و همدلی، خادمیاران رضوی اقدام به اجرای طرح نان متبرک رضوی در مرحله سوم سفره مهربانی با پیش بینی تأمین نان 2 هزار خانواده محروم استان به مدت 90 روز نموده اند.

وی ادامه داد: طی جلسه روز پنجشنبه با اعضای ستادی و مسئولین کانون های خدمت رضوی در مناطق و شهرستان ها، طرح مورد نظر به شبکه خادمیاری ابلاغ و با عنایت حضرت رضا (ع) طی هفته های آتی و تا پایان شهریور اجرا می گردد.

مسئول کانون های خدمت رضوی ضمن اشاره به شناسایی محرومین و خانواده های نیازمند از طریق شبکه خادمیاری گفت: طی این طرح کارت هایی به خانواده های محروم جهت خرید نان به مدت سه ماه اهدا می شود و انشاالله بتوانیم با مشارکت خیرین، خادمیاران و مردم نوع دوست کرمانشاه، این طرح را در سطح گسترده تری اجرا نماییم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مرحله سوم سفره مهربانی در کرمانشاه با طرح نان متبرک رضوی

مرحله سوم سفره مهربانی در کرمانشاه با طرح نان متبرک رضوی