مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 6 شهریور 1399 ساعت 17:352020-08-27سياسي

پایان عملیات بازسازی مناطق سیل زده شهرستان دلفان


مدیرکل بنیادمسکن لرستان در آیین افتتاح 2200 واحد مسکونی احداثی در مناطق سیل زده دلفان از پایان عملیات بازسازی در مناطق سیل زده این شهرستان خبر داد.

- ایسنا/لرستان مدیرکل بنیادمسکن لرستان در آیین افتتاح 2200 واحد مسکونی احداثی در مناطق سیل زده دلفان از پایان عملیات بازسازی در مناطق سیل زده این شهرستان خبر داد.

آیین افتتاحیه 2200 واحد احداثی شهرستان دلفان، امروز با حضور مسعود رضایی، مدیرکل بنیاد مسکن لرستان، ابراهیمی نماینده مردم سلسله و دلفان در مجلس شورای اسلامی، قبادی معاون اقتصادی استانداری قزوین، بهمنی فرماندار شهرستان دلفان و گونجی مدیرکل بنیادمسکن قزوین برگزار شد.

مسعود رضایی، مدیرکل بنیادمسکن لرستان در این آیین تعداد واحدهای مقاوم سازی شده شهرستان دلفان را 10 هزار واحد عنوان کرد و افزود: با احداث 4000 واحد سهمیه سال جاری در بازسازی و بهسازی واحدهای روستایی در این شهرستان تعداد واحدهای مقاوم سازی شده شهرستان دلفان به 14 هزار واحد می رسد.

مدیرکل بنیاد مسکن لرستان با اشاره به صرف 170 میلیارد ریال اعتبارات عمرانی در شهرستان دلفان، تصریح کرد: 2000 میلیارد ریال تسهیلات و کمک بلاعوض در مناطق سیل زده شهرستان دلفان هزینه شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پایان عملیات بازسازی مناطق سیل زده شهرستان دلفان

پایان عملیات بازسازی مناطق سیل زده شهرستان دلفان