مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 6 شهریور 1399 ساعت 09:152020-08-27اجتماعي

مسدود شدن مبادی منتهی به حرم مطهر برای تردد خودروها از ظهر جمعه 7 شهریور


معاون عمران، حمل و نقل و ترافیک شهرداری مشهد، با اشاره به محدودیت های ترافیکی تاسوعا و عاشورای حسینی گفت: مبادی منتهی به حرم مطهر برای تردد خودروها از ظهر جمعه 7 شهریور مسدود می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از مشهد به نقل از پایگاه اطلاع رسانی شهرداری مشهد، خلیل الله کاظمی با بیان این خبر اظهار کرد: به مناسبت فرارسیدن تاسوعا و عاشورای حسینی از ساعت 11 ظهر فردا جمعه هفت شهریور ماه تمامی مسیرهای منتهی به حرم مطهر برای تردد خودروها مسدود خواهد شد.

وی افزود: همچنین خیابان شیرازی و امام رضا(ع) شب تاسوعا و روزهای تاسوعا و عاشورا برای ورود هیات های مذهبی و خیابان نواب صفوی برای خروج هیات ها در نظر گرفته شده است.

معاون عمران، حمل و نقل و ترافیک شهرداری مشهد با بیان این که در روز تاسوعا و عاشورا خطوط قطار شهری مشهد فعال هستند و به مردم سرویس دهی خواهند داشت، بیان کرد: خدمات رسانی ناوگان اتوبوسرانی روزهای جمعه هفت شهریور و یکشنبه 9 شهریور مصادف با عاشورای حسینی تعطیل خواهد بود.

کاظمی گفت: بر این اساس ناوگان اتوبوسرانی تنها در روز شنبه هشت شهریور مصادف با تاسوعای حسینی برای خدمات رسانی به مردم فعال خواهد بود.

انتهای پیام/


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مسدود شدن مبادی منتهی به حرم مطهر برای تردد خودروها از ظهر جمعه 7 شهریور

مسدود شدن مبادی منتهی به حرم مطهر برای تردد خودروها از ظهر جمعه 7 شهریور