مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 6 شهریور 1399 ساعت 08:552020-08-27اجتماعي

عزاداری مشترک هیأت ها و امامزاده محله قلهک در تاسوعا و عاشورا


مراسم عزاداری روز تاسوعا و عاشورای حسینی امسال در محله قلهک تهران با مشارکت امامزاده اسماعیل (ع) و هیأت و مساجد محله زرگنده با نوای عبدالرضا هلالی برگزار می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار حج و زیارت خبرگزاری فارس، مراسم عزاداری امام حسین (ع) امسال به دلیل شیوع کرونا در محله های قلهک، زرگنده و شهیدآباد امسال در روز تاسوعا و عاشورای حسینی به صورت مشترک برگزار می شود.

بر همین اساس، هیأت های عزاداری، مساجد و امامزاده محله زرگنده تهران مراسم تاسوعای حسینی را به صورت مشترک شنبه 8 شهریور بعد از نماز ظهر و عصر در امامزاده اسماعیل (ع) برگزار می کنند.

  در این مراسم پس از قرائت زیارت عاشورا، صیاف زاده قاری کشورمان به تلاوت آیاتی از کلام الله مجید می پردازد و مداحان این مراسم نیز عبدالرضا هلالی و یوسف زاهدی خواهند بود.

همچنین در روز عاشورا این مراسم با نوی عبدالرضا هلالی یکشنبه 9 شهریور در مقابل مسجد جامع قلهک برپا می شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازفارس، برخی از امامزاده های استان تهران امسال بری جلوگیری از تجمعات برنامه عزاداری ظهر تاسوعا و عاشورا را لغو کرده اند، اما امامزاده اسماعیل (ع) در محله قلهک و خیابان زرگنده امسال با مشارکت هیأت ها ومساجد و با رعایت نکات بهداشتی این مراسم را برگزار می کند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

عزاداری مشترک هیأت ها و امامزاده محله قلهک در تاسوعا و عاشورا

عزاداری مشترک هیأت ها و امامزاده محله قلهک در تاسوعا و عاشورا