مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 6 شهریور 1399 ساعت 05:552020-08-27اقتصادي

خسارت 1000 میلیارد ریالی باران تابستانه در شهرستان «بیرجند»


فرماندار بیرجند به خسارت باران های تابستانه در بیرجند، گفت: این بارش ها یک هزار میلیارد ریال به روستاهای بخش مرکزی بیرجند خسارت وارد کرد.

- علی ناصری امروز در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در بیرجند، اظهار داشت: بارش باران تابستانه که از روز یکشنبه هفته جاری در استان آغاز و در روزهای دوشنبه و سه شنبه به اوج رسید.

وی به بارندگی های سیل آسا در 72 ساعت گذشته اشاره کرد و بیان داشت: بارندگی شدید در روزهای گذشته برخی مناطق روستایی شهرستان بیرجند را تحت تأثیر قرار داد و خساراتی به همراه داشته که دستگاه های اجرایی مرتبط در حال رسیدگی به وضعیت سیلزدگان و رفع مشکلات هستند.

فرماندار بیرجند با اعلام اینکه طبق برآوردهای اولیه بارش های تابستانه حداقل یک هزار میلیارد ریال به روستاها بخش مرکزی بیرجند خسارت وارد کرده است، مطرح کرد: براساس برآوردهای اولیه، بیش از 40 روستای بخش مرکزی شهرستان بیرجند بین 30 تا 100 درصد خسارت دیدند.

ناصری از خسارت جدی به بیش از 95 رشته قنات خبر داد و عنوان کرد: مزارع و باغات کشاورزان بین 30 تا 100 درصد تخریب شده و کارشناسان جهادکشاورزی در حال برآورد خسارت های وارده به کشاورزان هستند.

وی با اعلام اینکه بیش از 20 دستگاه خودرو به صورت 100 درصدی خسارت دیده اند، مطرح کرد: خسارات قابل توجهی به راه ها، پل و ابنیه فنی راه ه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

خسارت 1000 میلیارد ریالی باران تابستانه در شهرستان «بیرجند»

خسارت 1000 میلیارد ریالی باران تابستانه در شهرستان «بیرجند»