مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 6 شهریور 1399 ساعت 05:252020-08-27اقتصادي

اجرای طرح عرضه ماسک زیر قیمت مصوب توسط ستاد اجرایی فرمان امام (ره)


مدیرکل ستاد اجرایی فرمان امام گفت: ستاد اجرایی فرمان امام (ره) در بحران کمبود ماسک در جامعه ورود کرده تا تا ماسک مورد نیاز جامعه را با قیمت تمام شده به دست آنها برساند.

-  به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از کرمان، محمدعلی روح اللهی صبح امروز در جمع خبرنگاران با تسلیت ایام شهادت امام حسین (ع) اظهار داشت: شیوع ویروس کرونا در کشور و استان کرمان برای مردم مشکلات زیادی ایجاد کرده است.

مدیرکل ستاد اجرایی فرمان امام استان کرمان با بیان اینکه کمبود ماسک و قیمت بالای آن یکی از مشکلاتی است که مردم ما با آن مواجه هستند، افزود: بسیاری از کسانی که در سطح جامعه از ماسک استفاده نمی کردند دلیل آن را قیمت بالای ماسک و عدم توان خرید عنوان می کردند.

وی با اشاره به اینکه ستاد اجرایی در بحران کمبود ماسک در جامعه ورود کرده تا تا ماسک مورد نیاز جامعه را با قیمت تمام شده به دست آنها برساند، ادامه داد: سایت هست اینجا www.

hastinja.

ir برای این منظور راه اندازی شده است.

روح اللهی با بیان اینکه این سامانه برای خرید ماسک سه لایه ارزان و زیر قیمت مصوب وزارت بهداشت با همکاری ستاد اجرایی فرمان امام (ره) ایجاد شده است، گفت: ستاد با توجه به نیاز کشور این سایت را راه اندازی کرد و از مراکز تولید ماسکی که متعلق به این ستاد بود و ماسک را تهیه و با قیمت تمام شده بین مردم توزیع می ک


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اجرای طرح عرضه ماسک زیر قیمت مصوب توسط ستاد اجرایی فرمان امام (ره)

اجرای طرح عرضه ماسک زیر قیمت مصوب توسط ستاد اجرایی فرمان امام (ره)