مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 6 شهریور 1399 ساعت 04:152020-08-27سياسي

اجرای طرح «نذر سلامت همراه با خادمان حسینی هلال» در استان زنجان


مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان زنجان گفت: طرح « نذر سلامت همراه با خادمان حسینی هلال» با مشارکت داوطلبانه اعضای جوانان هیأت علی اکبر(ع) در این استان در حال اجرا است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس در زنجان شهرام میرزایی در جمع خبرنگاران اظهار کرد: با توجه به اهداف والای جمعیت هلال احمر و به منظور آشناسازی هرچه بیشتر نوجوانان و جوانان عضو هلال احمر استان زنجان با منش انسان دوستانه حضرت اباعبداله الحسین )ع( و یاران با وفای ایشان و با توجه به خدمات رسانی موفق برای زائرین اربعین حسینی طی سال گذشته داخل کشور و عراق، سازمان جوانان به منظور انسجام بخشی و اجرایی سازی پروتکل های بهداشتی در مراسم های مذهبی محرم امسال با توجه به شیوع بیماری در بین عزاداران اقدام می کنند.

مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان زنجان گفت: هدف از اجرای این طرح، انسجام بخشی و اجرایی سازی پروتکل های بهداشتی در مراسم های مذهبی ماه محرم، آگاه سازی بیشتر جامعه با اهداف و برنامه های هلال احمر است.

میرزایی افزود: مجریان طرح نذر سلامت همراه با خادمان حسینی هلال اعضای جوانان جمعیت هلال احمر استان زنجان، اقدام به تب سنجی و غربالگری افراد در ورودی هیأت ها می کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اجرای طرح «نذر سلامت همراه با خادمان حسینی هلال» در استان زنجان

اجرای طرح «نذر سلامت همراه با خادمان حسینی هلال» در استان زنجان