مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 5 شهریور 1399 ساعت 15:552020-08-26اجتماعي

خسارت سیل به 640 کیلومتر راه روستایی در جنوب استان کرمان


مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان کرمان گفت: سیلاب عصر امروز به 640 کیلومتر از راه های روستایی شهرستان های جیرفت و قلعه گنج در جنوب کرمان خسارت وارد کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از کرمان، مسعود جمیلی اظهار داشت: در این هفته چهار مرحله بارندگی سبب شد تا خسارت هایی به راه های روستایی مناطق کوهستانی در شهرستان های جنوبی استان وارد شود.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جنوب کرمان با اشاره به اینکه سیلاب چند روز گذشته سبب تخریب 420 کیلومتر از راه های روستایی در شهرستان جیرفت به ویژه در بخش های ساردوییه و اسفندقه شد، افزود: امروز هم بارش شدید باران به 640 کیلومتر از راه های روستایی در شهرستان های جیرفت در حوزه ساردوییه و شهرستان قلعه گنج در دهستان مارز و رمشک به محورهای ارتباطی خسارت وارد کرد.

وی با اشاره به اینکه به همت اداره ماشین آلات اداره کل و اداره راهداری ساردوییه دستگاه های راهداری برای تیغ زنی و بازگشایی مسیرهای خسارت دیده از قبل در منطقه فعال است، گفت: با توجه به اینکه روند ناپایداری ها همچنان در این مناطق ادامه دارد که به محض تیغ زنی و بازگشایی مسیرهای خسارت دیده مجددا این جاده ها تخریب و مجددا نیاز به تیغ زنی پیدا می کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

خسارت سیل به 640 کیلومتر راه روستایی در جنوب استان کرمان

خسارت سیل به 640 کیلومتر راه روستایی در جنوب استان کرمان