مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 5 شهریور 1399 ساعت 13:452020-08-26سياسي

عدم انجام تعهدات بسیاری از دستگاه ها در احیای کشف رود


جانشین معاون حقوق عامه و پیشگیری از وقوع جرم دادستان مرکز استان خراسان رضوی گفت: عدم انجام تعهدات بسیاری از دستگاه ها در احیای کشف رود مطالبه دادستانی از استاندار برای نظارت بر اجرای کامل مفاد تفاهم نامه است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از مشهد به نقل از روابط عمومی معاونت خدمات شهری شهرداری مشهد، فرزاد بهشتی توندری در حاشیه بازدید از اقدامات انجام شده در بستر کشف رود گفت: کشف رود کماکان به عنوان یکی از معضلات مهم و چالش های زیست محیطی شهر و استان  است و بسیاری از دستگاه ها به تعهداتی که در حضور استاندار پذیرفتند عمل نکرده اند.

جانشین معاون حقوق عامه و پیشگیری از وقوع جرم دادستان مرکز استان خراسان رضوی ضمن مطالبه از مدیران عامل آب منطقه ای و آبفای مشهد بر اجرای تعهداتشان، گفت: طبق برنامه ریزی های انجام شده ، مقرر شد با ایجاد تصفیه خانه های جدید و ارتقای تصفیه خانه های موجود در این بستر، فاضلاب جاری در کشف رود جمع آوری و تبدیل به پساب استاندارد شود تا بتوانیم در حوزه فضای سبز از آن استفاده نماییم.

وی ادامه داد: همچنین حق آب بران کشف رود، نسبت به استفاده از آن اقدام نمایند که تاکنون در این زمینه کاری صورت نپذیرفته است و بخشی نگری بر نگاه مدیران مزبور حاکم است و اراده عملی برای حل مشکل کشف رود ندارند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

عدم انجام تعهدات بسیاری از دستگاه ها در احیای کشف رود

عدم انجام تعهدات بسیاری از دستگاه ها در احیای کشف رود