مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 5 شهریور 1399 ساعت 13:152020-08-26اقتصادي

تدوین سند و آمایش سرزمینی کردستان منهای عراق جواب نمی دهد


معاون وزیر تعاون کار و رفاه اجتماعی گفت: تدوین سند و نقشه کار با اولویت مردم و ایجاد بازار رقابت در حوزه کار جزو وظایف اصلی اتاق بازرگانی است که البته تدوین سند و آمایش سرزمینی کردستان منهای عراق جواب نمی دهد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از سنندج، علی اوسط هاشمی بعد از ظهر امروز چهارشنبه در نشست با فعالان اقتصادی استان کردستان، اظهار کرد: اتاق بازرگانی نقش پیش آهنگ و پرچم دار در جذب سرمایه، کارآفرینی و تربیت نیروی انسانی برای کسب و کار دارد.

وی با بیان اینکه اتاق بازرگانی در تصمیم گیری های مختلف می تواند موثر باشد، گفت: اتاق بازرگانی بر اساس برنامه های مدون، آینده نگر و تضمین کننده بازار با ثبات در نظر داشته باشد.

رییس سازمان فنی و حرفه ای کشور گفت: اتاق هم وزن با دیگر شوراها باید نقش اجتماعی، سیاسی و اقتصادی برای خود تعریف کند چرا که با توجه به نقش مستقیمی که در حوزه اقتصاد دارد، جایگاه خاصی دارد.

وی گفت: آنچه که در انقلاب صنعتی چهارم آسیب نمی بیند زیبایی انتخاب مردم جهان صنعتی است که همراه با خیر کثیر و تنوع مشاغل است.

وی افزود: امروز کشور نیازمنذ نقش آفرینی اتاق بازرگانی است.

وی یادآورشد: امروز بسیاری خدمات به سمت و سوی تجارت الکترونیکی حرکت می کند در این راستا اگر همسو با تحولات و زمان حرکت نکنیم و فرصت ها را از دست د


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تدوین سند و آمایش سرزمینی کردستان منهای عراق جواب نمی دهد

تدوین سند و آمایش سرزمینی کردستان منهای عراق جواب نمی دهد