مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 5 شهریور 1399 ساعت 11:352020-08-26سياسي

ماجرای چشمِ معنوی و ملکوتی «طلبه شهید احمدرضا رجایی» در مدرسه عمادیه


«شهید احمدرضا رجایی»، طلبه‎ای بود که عارفانه می‎زیست و عاشقانه در میدان نبرد می‎جنگید و با فعالیت خالصانه و صادقانه خود در راه دفاع از اسلام و انقلاب توانست به آرزوی دیرینه‎اش که شهادت بود، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از گرگان، شهید احمدرضا رجایی، طلبه‎ای بود که عارفانه می‎زیست و عاشقانه در میدان نبرد می‎جنگید و با فعالیت خالصانه و صادقانه خود در راه دفاع از اسلام و انقلاب توانست به آرزوی دیرینه‎اش که شهادت بود، دست یابد.

شهید رجایی به دلیل علاقمندی به امام (ره) و آرمان‎های انقلاب به عنوان بسیجی در بخش‎های مختلف به ویژه در حوزه هنری با سپاه شهرستان کردکوی همکاری داشت و هنر خطاطی خود را که تجلی اخلاص و شور انقلابی وی بود، بر روی دیوارهای شهر پیاده می‎کرد.

این طلبه شهید که از روحیه انقلابی و ولایی برخوردار بود پس از آغاز جنگ تحمیلی آن جنگ نابرابر عراق علیه ایران لحظه‎ای سر از پا نشناخت و برای قرار گرفتن در صف مشتاقان شهادت تحصیل در حوزه را رها و عازم جبهه‎های نبرد شد.

او پس از آنکه چند بار به صورت داوطلبانه در جبهه‎های نبرد حاضر شد در عملیات کربلای چهار مجروح شد و سرانجام در 25 دی‎ماه سال 1365 در عملیات کربلای پنج بر اثر اصابت ترکش به درجه رفیع شهادت نائل آمد و پیکر مطهرش در مزار شهدای شهرستان کردکوی آرام گرفت.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ماجرای چشمِ معنوی و ملکوتی «طلبه شهید احمدرضا رجایی» در مدرسه عمادیه

ماجرای چشمِ معنوی و ملکوتی «طلبه شهید احمدرضا رجایی» در مدرسه عمادیه