مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 5 شهریور 1399 ساعت 11:152020-08-26اقتصادي

پیش بینی 20 هزار میلیارد تومان سرمایه گذاری مشارکتی در سال 99


مدیر عامل سازمان سرمایه گذاری و مشارکت های مردمی شهرداری تهران گفت: سال 99 سال بسیار مهمی به لحاظ سرمایه گذاری و تامین مالی پروژه های شهری به روش غیر نقد است، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه شهری خبرگزاری فارس، شکراله بنار در تشریح اولویت ها و برنامه های سازمان سرمایه گذاری و مشارکت های مردمی شهرداری تهران در سال جاری گفت: سازمان سرمایه گذاری و مشارکت های مردمی با هدف تامین مالی پروژه های شهری با مشارکت بخش خصوصی شکل گرفته و در طول 15 سال گذشته از زمان تاسیس این سازمان، توانسته پروژه های مهمی با مشارکت بخش خصوصی راه اندازی کند و هم اکنون  در توسعه شهر نقش بسزایی را ایفا کند.

وی افزود: سازمان سرمایه گذری و مشارکت های مردمی مبتنی بر سرمایه بخش خصوصی و بدون اتکا به درآمد های عمومی شکل گرفت و کاملاً مستقل است و تاکنون نیز دستاورد های خوبی را به ارمغان آورده است.

بنار ادامه داد: از جمله اهداف این سازمان تامین ارقام متعارفی از بودجه سالانه شهرداری به صورت غیر نقد است و ما تلاش می کنیم بدهی های بانکی شهرداری را نیز تامین کنیم.

وی در تشریح این امر افزود: به طوریکه در سال 98 قریب به 12 هزار میلیارد ریال از بدهی شهرداری به بانک ها تامین شد و بیش از 70 هزار میلیارد ریال با هدف تامین مالی پروژه های آتی شهرداری تهران نیز در برنامه سال جاری قرار گرفته است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پیش بینی 20 هزار میلیارد تومان سرمایه گذاری مشارکتی در سال 99

پیش بینی 20 هزار میلیارد تومان سرمایه گذاری مشارکتی در سال 99