مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 5 شهریور 1399 ساعت 10:502020-08-26فرهنگي

برتری مقتدرانه کانون های فرهنگی هنری مساجد استان قم در کشور


رییس مرکز کانون های فرهنگی هنری مساجد استان قم گفت: تمام استان ها در 8 رشته مختلف رقابت نزدیکی داشتند که استان قم در تمام این رشته ها به عنوان استان برتر انتخاب شد و در مجموع نیز با اقتدار به مقام اول رسید.

- ایسنا/قم رییس مرکز کانون های فرهنگی هنری مساجد استان قم گفت: تمام استان ها در 8 رشته مختلف رقابت نزدیکی داشتند که استان قم در تمام این رشته ها به عنوان استان برتر انتخاب شد و در مجموع نیز با اقتدار به مقام اول رسید.

سعید روحانی پیش از ظهر چهارشنبه در نشست خبری به مناسبت انتخاب استان قم به عنوان پایتخت فرهنگ و هنر مساجد ایران اسلامی عنوان کرد: انتخاب استان قم به عنوان پایتخت فرهنگ و هنر مساجد ایران اسلامی رویدادی ملی بود و این اولین بار است که چنین اتفاقی در کشور می افتد.

وی افزود: تمام استان ها در 8 رشته مختلف رقابت نزدیکی داشتند که استان قم در تمام این رشته ها به عنوان استان برتر انتخاب شد و در مجموع نیز با اقتدار به مقام اول رسید.

رییس مرکز کانون های فرهنگی هنری مساجد استان قم تصریح کرد: در 10 سال گذشته فعالیت های گوناگونی در استان قم انجام شده است تا عوامل برتری در این رقابت ایجاد شود.

وی بیان کرد: عواملی که باعث انتخاب استان قم به عنوان پایتخت فرهنگ و هنر مساجد ایران اسلامی شد به 8 دسته تقسیم می شوند که کار تشکیلاتی، آموز


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برتری مقتدرانه کانون های فرهنگی هنری مساجد استان قم در کشور

برتری مقتدرانه کانون های فرهنگی هنری مساجد استان قم در کشور