مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 5 شهریور 1399 ساعت 10:352020-08-26سياسي

افزایش رشته های تحصیلی دانشگاه علمی کاربردی خراسان شمالی / کاردانی «بورس» بگیرید


رییس دانشگاه علمی کاربردی خراسان شمالی از افزایش رشته های این دانشگاه به 67 مورد خبر داد و گفت: رشته هایی همچون کاردانی امور بورس و آرایش زنانه به مجموعه تحصیلی این دانشگاه از امسال اضافه شده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از بجنورد علی بادامی ظهر امروز در نشست خبری با اصحاب رسانه به اهمیت دانشگاه علمی کاربردی اشاره و اظهار کرد: رسالت اصلی این دانشگاه مهارت آفرینی در میان افراد جامعه است و مهارت آموزی و مهارت محوری سرلوحه کاری این مجموعه است.

وی حوزه های صنعت، کشاورزی، خدمات و فرهنگ و هنر را ازجمله بخش های هدف دانشگاه علمی کاربردی دانست و گفت: تأمین معیشت از طریق شغل به واسطه مهارت آموزی دانشجویان نگاه مهمی است که در این دانشگاه وجود دارد.

رییس دانشگاه علمی کاربردی خراسان شمالی از پذیرش 67 رشته در این دانشگاه خبر داد و گفت: 7 مرکز علمی کاربردی در خراسان شمالی با 45 رشته کاردانی و 22 رشته کارشناسی در حال فعالیت است.

وی از افزوده شدن 10 رشته به این مجموعه دانشگاهی در سال تحصیلی جاری خبر داد و افزود: رشته های تحصیلی همچون کاردانی امور بورس، آرایش زنانه، ابزار دقیق، عملیات مرزبانی و تبلیغات ازجمله برخی از رشته های افزوده شده به مجموعه دانشگاهی علمی کاربردی خراسان شمالی است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

افزایش رشته های تحصیلی دانشگاه علمی کاربردی خراسان شمالی / کاردانی «بورس» بگیرید

افزایش رشته های تحصیلی دانشگاه علمی کاربردی خراسان شمالی / کاردانی «بورس» بگیرید