مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 5 شهریور 1399 ساعت 09:202020-08-26فرهنگي

روایتی از کاروان عشق در «خونگاه عشق»


ویژه برنامه «خونگاه عشق» به مناسبت ایام سوگواری حضرت امام حسین (ع) و یارانش با محوریت قیام عاشورا از امشب ساعت 24 از رادیو صبا پخش می شود.

- ویژه برنامه خونگاه عشق به مناسبت ایام سوگواری حضرت امام حسین (ع) و یارانش با محوریت قیام عاشورا از امشب ساعت 24 از رادیو صبا پخش می شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر به نقل از روابط عمومی رادیو صبا، نمایش رادیویی خونگاه عشق که روایتی است از قیام عاشورا و سیر حرکت توحیدی و حق طلبانه امام حسین (ع) از سرزمین حجاز به عراق، راهی آنتن می شود.

این نمایش که در قالب سریال پنج قسمتی در اداره کل هنرهای نمایشی رادیو تهیه و تولید شده است، از چهارشنبه پنجم شهریور تا یکشنبه نهم شهریور ساعت 24 از رادیو صبا پخش می شود.

نمایش خونگاه عشق به تهیه کنندگی محمود مختاری و با کارگردانی همایون ایران پوی به نویسندگی غلامرضا کاووسی ساخته شده است.

علی زرینی، ژاله علو، علی اصغر دریایی، رضا الماسی، عباس وفایی، غلامحسین بهمنیار، اسماعیل بختیاری، کرامت رودساز، شهاب عسگری، حمید منوچهری، احمد آقالو، محمد پورحسن، میکاییل شهرستانی، بیوک میرزایی، هنگامه محمودی، رحمان باقریان، مینا شجاع، علی میلانی، محمد آقامحمدی، عباس توفیقی، مهدی گیاهی، مهدی کاشانیان، مظفر مقدم، غلامرضا کاووسی، صدرالدین شجره، رامین پورایمان، مهدی بهنام،


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

روایتی از کاروان عشق در «خونگاه عشق»

روایتی از کاروان عشق در «خونگاه عشق»