مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 5 شهریور 1399 ساعت 08:552020-08-26سياسي

حمایت حقوقی از آمرین به معروف و ناهیان از منکر وظیفه ماست


وظیفه ستاد احیای امر به معروف و نهی از منکر این است که از فردی که به دلیل امر به معروف به دادگاه کشیده شده یا مشکل اداری برایش پیش آمده حمایت کند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، صبح امروز چهارشنبه، پنجم شهریور ماه همزمان با ششمین روز از هفته احیای امر به معروف و نهی از منکر حجت الاسلام والمسلمین جلیل محبی، دبیر ستاد احیای امر به معروف و نهی از منکر کشور در برنامه چاپ اول که به صورت زنده از شبکه خبر پخش می شود، حاضر شد.

در آغاز این برنامه حجت الاسلام جلیل محبی در پاسخ به این سوال که وظیفه ستاد احیای امر به معروف و نهی از منکر چیست، گفت: ستاد امر به معروف و نهی از منکر دو وظیفه اصلی دارد؛ یکی از وظایف آن فرهنگ سازی اینکه مردم نسبت به امورات حاکمیت و امورات مردم بی تفاوت نباشند و اگر خطایی در مسئولین می بینند چه در مراجعات خودشان و چه در اعمالی که حاکمیت انجام می دهد، آنها را امر و نهی کنند.

دبیر ستاد احیای امر به معروف و نهی از منکر افزود: ایستادن یک شهروند ایرانی جلوی یک مسئول، نباید از موضع پایین و از موضع ضعف و با خواهش باشد، بلکه باید وی را امر و نهی کند.

مسئول جمهوری اسلامی در واقع وکیل مردم برای انجام امورات مربوط به حکومت از جانب آنهاست، فلذا مردم باید به او دستور بدهند که فلان کاری که انجام دادی خطاست و باید آن را اصلاح کنی نه ا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حمایت حقوقی از آمرین به معروف و ناهیان از منکر وظیفه ماست

حمایت حقوقی از آمرین به معروف و ناهیان از منکر وظیفه ماست