مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 5 شهریور 1399 ساعت 06:552020-08-26سياسي

شهرداری خانه های متروکه و خالی از سکنه را تخریب کند


معاون قضایی دادگستری کل استان همدان با اشاره به تکلیف شهرداری ها مبنی بر تخریب خانه های متروکه، اعلام کرد: منازل متروکه و خالی از سکنه تبدیل به پاتوق و مکانی مناسب برای معتادان شده است که باید شهرداری ها با تخریب این اماکن از آن ها رفع خطر کند.

- عباس نجفی با بیان اینکه جامعه اسلامی باید عاری از ناهنجاری ها باشد، اظهار کرد: موادمخدر و اعتیاد بلای خانمانسوزی است که می طلبد حساسیت عمیق و ویژه ای در جامعه نسبت به این موضوع ایجاد شود و به یک مبارزه با همه جانبه برای خروج از مشکلات نیازمندیم.

وی با بیان اینکه نگاه های برخوردی و سلبی در این حوزه پاسخگو نخواهد بود، ادامه داد: معتاد هم بیمار و هم مجرم است و در رابطه با اعتیاد جرم انگاری صورت گرفته اما نگاه به فرد درگیر اعتیاد باید دوسویه یعنی هم درمانگر و هم پیشگیرانه باشد.

سرپرست معاونت اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری کل استان همدان بیان کرد: متأسفانه 80 درصد کسانی که در مراکز ترک اعتیاد دوران درمان را طی کرده اند، دوباره به موادمخدر روی آوردند به همین علت باید اقداماتی صورت بگیرد تا از خود گرایش به اعتیاد پیشگیری به عمل آید و علت این گرایش نیز رفع شود.

نجفی بیان اینکه اقدامات این حوزه پاسخگو نبوده و تا زمانی که برای موادمخدر تقاضا باشد، عرضه نیز بالا خواهد بود، افزود: تل


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شهرداری خانه های متروکه و خالی از سکنه را تخریب کند

شهرداری خانه های متروکه و خالی از سکنه را تخریب کند